پاورپوینت مدیریت روابط با مشتری

مطالب دیگر:
جزوه آموزشی نقشه کشی صنعتی 2(تمارین)جزوه آموزشی تاریخ تحلیلی صدر اسلامجزوه آموزشی درس نقشه برداری عمومی و عملیاتجزوه آموزشی مطالعه نیروگاهجزوه آموزشی مسئله مسیریابی وسایل نقلیه دو هدفه با در نظر گرفتن آلودگیجزوه آموزشی کاربرد هوش اخلاقی در مدیریت صنعتیپاورپوینت تکنیک ها و ابزارهای شناسایی خطرات و ارزیابی ریسکپاورپوینت ریاضیات و کاربرد آن در مدیریتپاورپوینت بررسی زیرساخت های و ارائه ساختار متناسب با استقرار مدیریت دانش در بانک هاپاورپوینت دوره آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیستپاورپوینت تاثیرات اقدامات مدیریت زنجیره تامین سبز بر روی عملکرد سازمانیپاورپوینت فرهنگ سازمان و تنوع فرهنگیجزوه آموزشی ایمنی داربست و داربست بندیجزوه آموزشی مطالعه داربستجزوه آموزشی ساختمان سیم بکسلآئین نامه ایمنی کار در ارتفاعپاورپوینت پیروزی فرهنگ بر شمشیر پاورپوینت کمک های اولیه (احیا مصدوم برق زده)پاورپوینت عجایب هفتگانه جهانپاورپوینت حالات شکست و تجزیه و تحلیل آثار آنپاورپوینت لاتین Failure Modes and Effects Analysis (حالات شکست)پاورپوینت روش های تجزیه و تحلیل شکست و اثرات آن (FMEA)پاورپوینت لاتین Basic Forklift Operation (عملیات لودر عمومی)پاورپوینت فیزیولوژی کارپاورپوینت بازرسی و صدور گواهی سلامت جرثقیل سقفی
دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات29حجم699/384 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود جهت رشته ی مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش CRMبامسائلی چون جلب مشتری و افزايش و نگهداری مشتريان راضی و وفادار به |42088081|xsv|پاورپوینت درباره مدیریت روابط با مشتری ,پاورپوینت درمورد مدیریت روابط با مشتری ,پاورپوینت روابط با مشتری ,پاورپوینت مدیریت روابط,پاورپوینت کنترل روابط با مشتری
در این صفحه از وب سایت برتر با شما هستیم با پاورپوینت مدیریت روابط با مشتری

دانلود


مشخصات فایل
تعداد صفحات29حجم699/384 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt
توضیحات کامل
دانلود جهت رشته ی مدیریت در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

CRMبامسائلی چون جلب مشتری و افزايش و نگهداری مشتريان راضی و وفادار به منظور كسب سودآوری بيشتر سر و كار دارد. جهانی سازی ، زير ساخت صنعتی و فن آوری ، فشارهای رقابتی را افزايش داده است. دسترسی فزاينـده به اطلاعات ، قدرت را از فروشنده به خريدار منتقل نموده است .ارجحيت از طريق درک نياز مشتری و برقراری تعاملات شخصی با مشتری ايجاد می گردد.

فهرست مطالب

مديريت روابط مشتری چيست؟

اهداف CRM

انتقال تغییرات بازار به روابط مشتری

قابلیت های مهم CRM

فرصت ها

مزایا






"